දකිමි ඔබ වත


Girl:
දකිමි ඔබ වත
හිමි නැති සද
වෙමින මම ලත
දුක පිරි හද

Boy:
නොවන් දුක් ප්‍රිය 
අහිමි නොම විය 
වරක් අසමිය 
තවත් වරමක් දෙනුද සොඳුරිය 

Girl:
ඔබ ඇසූ කල
සසල විය හද 
නැත කිසිත් නල
ඇසුනි නුඹෙ නද

Boy:
ඇසුව නොව ප්‍රිය ඇසුනි මට
දකින සැම කල සුවකි මට
ඔබගෙ සුන්දර වත මට
සැපකි දකිනා විට මට

Girl:
නොම විය ම පිළිතුර
ඇසූ පළමු වර
විය හද විපිළිසර
නැතැයි කියූ හර

Boy:
නුඹගෙ පිළිතුර
නැතිය මට දුන් හර
කැමති නම් ම සොඳුර
දෙදෙන විද ගමු අනග හී සර

Girl:
විසිරුණු ම සිත
එකතු කල නුඹ
මැළවුණු ම වත
පුබුදු කල නුඹ

Boy:
මසිත තනි බව
නැසූ නුඹෙ සුව
නැතුව බැරි බව
දැනේ මා හට අමර සර සුව

Girl:
අසමි නුඹෙ බස්
කියනු මෙලෙසත්
අසනු මැන වස්
මසිත සනසත්

Boy:
රුව නුඹේ රන්
දකිමි මනරම්
කරමි මම පෙමි
ලොවට රහසින්

Girl:
නික්ම යන්නට
ම හද පිරිවර
සිතුනි ඔබ හට
දෙන්න අවසර

Boy:
ඔබෙ අවසර
ගෙනෙන සුරපුර
සිතෙහි මනහර
නටති පෙම් බර

Girl:
නොනිමි සසරේ
පතමි මෙලෙසේ 
ඔබෙ ආදරේ
ම හද පහසේ

Boy:
මෙන් ලො සසරේ
අනන්තය අදරේ
පෙමින් පිරි සයුරේ
තුටින් ගෙවමුය දිවිය සොඳුරේ

-නිමි-

Girl verse credits: Vijini Mallawaarachchi
Image source: https://i.ytimg.com/vi/TL447OGvDwY/maxresdefault.jpg

Comments

Popular Posts